VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR

Kan jag få mitt paket inslaget?
- LIVLY skickar gärna ut paket om ni så önskar: skriv då in adressen till personen som du önskar skicka paketet till samt fyll i den lilla boxen som heter ”gift-wrapped”. 49 kr per paket kommer att läggas till på er order. Viktigt att ni fyller i vad som ska slås in i paketet, annars slås allt in i samma paket.


Hur kommer mitt paket att skickas?
- Ditt paket kommer att skickas med Postnord inom Sverige och Fedex utanför Sverige. Ditt paket kommer skickas inom 1-5 arbetsdagar.


Vad ligger fraktkostnaden på?
- Inom Sverige ligger frakten på 49 kr, fraktfritt över 1000 kr.

 
Kan ni skicka till mitt land?
- LIVLY skickar över hela världen. Vi gör vårt yttersta för att nå dig, vart du än befinner dig.

 
Varifrån skickas min order?
- Alla ordrar förutom ordrar från USA skickas från vårt webbshopslager i Stockholm. Ordrar från USA skickas från vårt webbshopslager i Miami.

 
Vad gör jag om jag får fel produkt?
- Om ni mottager fel produkt, hör av er till info@livlyclothing.com. Vi kommer där kontakta dig så fort vi kan. Viktigt att du skriver i ämnesraden ditt ordernummer.

 
När kommer jag få tillbaka pengar för returnerad vara?
- Det kan ta uppemot 14 dagar för att pengarna för returen återfinns på ert konto.


Hur kontaktar jag kundtjänst?
- Skicka ditt mail med ditt ordernummer till info@livlyclothing.com. Vi strävar alltid efter att svara inom 24 timmar, men under REA-perioder och helgdagar tar det längre tid.


Jag fick inte allt jag beställt? 
- Vi reserverar oss för eventuellt misstämmande lagersaldo som undantagsvis skulle kunna förekomma. I händelse av att en vara skulle saknas vid plockande av din order: justerar vi din order, plockar bort varan från leveransen och betalar genast tillbaka varan. Du kommer få ett mail från Klarna på att din faktura har uppdaterats.


Presentkit under REA
-
Nedsatta giftset slås ej in under REA period. Det går jätte bra att lägga till presentinslagning för 49kr.


Kan jag avbryta eller ändra i en beställning?
- Vi har tyvärr ingen möjlighet att ändra en slutförd beställning. Om din order inte skickats iväg så erbjuder vi dig rätten att cancellera din order och lägga en ny order. Detta för att vi ska kunna skicka iväg din order fortast möjligt. 


Kan jag använda en rabattkod i samband med andra erbjudanden?
-
Rabattkoder går inte att kombinera med andra pågående erbjudanden eller REA.

 
Hur länge sparas varor i min kundkorg?
-
Vi har tyvärr inte möjlighet att reservera varor i kundkorgen. Men för smidigare köp så sparas din kundkorg på den webbläsare du använder för framtida köp.


En vara jag beställde förra veckan är nu på REA, kan jag få tillbaka mellanskillnaden?

- Det finns tyvärr inga möjligheter att dra av rabatter på en tidigare lagd order. När vi har ett erbjudande så gäller det rabatterade priset under kampanjperiodens datum och kan inte dras av på köp som gjorts innan eller efter periodens slut. Har erbjudandet en specifik rabattkod ska denna anges i kassan för att vara giltig, vi kan ej justera detta i efterhand.


Hur köper jag ett presentkort online?
- Vi önskar att du kontaktar oss på info@livlyclothing.com och döper ämnesraden till PRESENTKORT.

 

PRODUKTER

Är alla produkter på hemsidan från LIVLY?
- Vi garanterar att alla produkter sålda med Livly etikett är designade av LIVLY.

 
Vad är Pima Bomull?
- Pima Bomull är känd som den mjukaste bomullen i världen. Materialet är idealt för barn och vuxna med känslig hud. Den fantastiska kvaliteten Peruansk Pima Bomull har gör att kläderna blir mjukare med tiden och dina plagg håller längre.


Är alla produkter nya och oanvända?
- Alla LIVLY produkter är nya och oanvända.

 
Hur vet jag vilken storlek jag ska beställa åt mina barn?
- Använd vänligen vår storlekstabell eller kontakta oss för mer information.